Reacties

Reacties 1 - 15 van 15

Naam Reactie Datum
Stans Backus whow weer een prachtig verhaal het is maar goed dat… 11 nov. '15
Gerrit en Gerrie Is het niet van het zweet dan is het van de regen.… 11 nov. '15
Gerrit en Gerrie Ik was bijna klaar en toen ging er iets fout. Denk… 7 nov. '15
Gerrit en Gerrie Net Tarzan met zijn vrouw die uit de boesboes komen.… 7 nov. '15
Stans Backus wat een belevenis alles wat ik lees lijkt wel een… 7 nov. '15
Wilfred & Lilian Peters Hoi hoi , fijn te horen dat het jullie allemaal goed… 5 nov. '15
Gerrit en Gerrie Het is toch prachtig om dit mee te maken. En dat alles… 4 nov. '15
Stans Backus whow wat een verhaal, jullie hebben je beroep gemist… 4 nov. '15
Stans Backus Hallo Lilian en Wilfred, weer een heel mooi verslag,… 30 okt. '15
Stans Backus whow dat is echt afzien, maar knap dat jullie toch… 27 okt. '15
Gerrit en Gerrie Ik ben al moe als ik dit lees. Zorg maar dat je fietstassen… 27 okt. '15
Gerrit en Gerrie Geniet maar volop van die mooie vakantie. Hier is… 23 okt. '15
Stans Backus Hoi Lilian en Wilfred, super dat de reis weer voorspoedig… 23 okt. '15