Welkom op ons reisblog!

11 oktober 2015 - Chiang Mai, Thailand

Eindelijk mogen we weer....Er staat ons weer een heerlijke nieuwe reis voor de boeg naar Thailand, wat we deze keer vooral op de tweewieler zullen verkennen, om weer veel nieuwe indrukken op te doen van dit fascinerende land.Hoogtepunt is een 12-daagse fietstocht ten noorden van Chiang Mai waar we dagelijks van hotel naar hotel pendelen naar de meest exotische plekjes. We zullen ook een aantal dagen op onze vaste plek in Chiang Mai doorbrengen waar we nog een keer tussen de boomtoppen van de Thaise Jungle zullen gaan tokkelen.Hierna gaan we 5 dagen in een bungalow aan de rand van een rijstveld in een authentiek Thais dorp vertoeven , waar we twee scooters hebben gehuurd om de omgeving te verkennen.  Tot slot gaan we per trein naar Bangkok om daar twee nachten in ons allereerste Thaise Hotel te verblijven en ook Bangkok per fiets nog eens zullen verkennen / onveilig maken.Met deze reislogger willen we opnieuw proberen om het thuisfront op de hoogte te houden, maar ook vooral voor ons zelf om later niets te missen.Groetjes Lilian & Wilfred

1. Reislogger:
    10 oktober 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Stans Backus:
    12 oktober 2015
    dat wordt weer spannend voor jullie, een hele mooie reis gaat dat worden, ik wens jullie een hele fijne vakantie
    lieve groetjes xxxxxx